Wynajmowanie kserokopiarek firmom

Jestem właścicielką firmy, która wynajmuje różnego rodzaju sprzęty. Są to zarówno małe urządzenia, jak i duże. Są to zazwyczaj sprzęty biurowe. Firmę otworzyłam cztery lata temu i muszę przyznać, że mam sporo klientów, co ogromnie mnie cieszy.

Podpisanie umowy wynajmu kserokopiarki

wynajem kserokopiarekW swoich zasobach najwięcej mam takich sprzętów jak kserokopiarki. Są to ogromne urządzenia wielofunkcyjne. W sklepach ich ceny są bardzo wysokie, więc firmy wynajmują je u mnie na określony czas po mniejszych kosztach. Taki wynajem kserokopiarek wiąże się z podpisaniem umowy wynajmu sprzętu. Miesięczny koszt wynajmu nie jest wysoki. Część kserokopiarek jest używanych, więc ich ceny są znacznie niższe. Klient jest zobligowany w trakcie wynajmu do zakupu toneru, oraz serwisu. Na sam koniec, gdy mija już termin wynajmu jest możliwość przedłużenia umowy, bądź klient musi zwrócić w dobrym stanie kserokopiarkę do mojej firmy. Teraz zgłosił się do mnie klient, który chce wynająć pięcioletnią kserokopiarkę. Ten sprzęt był już u dwóch poprzednich klientów, więc nie jest mocno wyeksploatowany. Oczywiście musiałam najpierw oddać sprzęt do rutynowej kontroli do mojego kolegi, który zajmuje się serwisem takiego typu sprzętów. Urządzenie musi być przecież sprawne, gdy trafi do klienta. Sprzęt jest sprawny, więc mogę podpisać z klientem umowę. Ustaliłam już cenę wynajmu, na którą klient się zgodził. Umowa została podpisana na czas określony. Klient został poinformowany o wszystkich warunkach umowy, co jest bardzo ważne.

Podpisywanie umów jest bardzo istotne przy wynajmowaniu kserokopiarek. Muszę dobrze się zastanowić, co ma być w niej zawarte. Każda klauzula jest istotna. Na ten moment mam trzynaście umów podpisanych na wynajem kserokopiarek, z czego jestem bardzo zadowolona.